Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Περι οικογενειας πατριδας και θρησκειας.. τζαι σχολειου


Γεννιεσαι ετσι ωραια τζαι καλα τυχαια σε μιαν πατριδα με μιαν αλφα οικογενεια που αναλογα με το που εγεννιθηκες εν εσχεις οποιανδηποτε επιλογη.. Στο δημοτικο διδάσκεσε πανω απολα ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ-ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ! >> Δηλαδη αγαπητο συστημα πανο απολα οι αξιες που εγω εν εθκιαλεξα.. Πρεπει εγω να πρεπει να θαυμαζω την οικογενεια που εγω εν εθκιαλεξα που μπορει να εν τζαι χαλι μαυρο μπορει να εν τζαι πολλα καλα [παλε θεμα τυχης].. Πρεπει να παω στον στρατο μου τζαι να πεθανω για τουτην την πατριδα επειδη τυχαια εγεννηθηκα δαμε! πρεπει να προσκυνω ειδωλα τζαι Θεους που εβαλαν μου στο μυαλο οταν ειμουν 1ς χρονου ποσον ημουν οταν εβαφτηστικα τζαι που το σχολειο που ταχα λαλουν σου καμεις θρησκευτικα.. Γιατι εν το αλλασετε το γαμημεμενο το ονομα τζαι καμετε το επιτελους Χριστιανικα .. Αφου μονο για τον Χριστιανισμο μαθενετε μας τζαι το τι ενα παθουμεν αν δεν ακουμε τον θεο τζαι τι ενα γινει που ενα πεθανουμεν τζαι μαθετε την μιαν προσευχη ποξω θελετε εν θελετε βαλτε σταυρα θελετε εν θελετε εμπατε στην εκκλησια τζαι προσκυνηστε θελετε εν θελετε ! Ακαθεκτο φασησταριο δηλαδη..

Σε μιαν ηλικια που 15 - 20 εσχεις τοσα πραματα πανω στον νου σου που εμενα προσωπικα εν με κοφτουν καθολου τουτα. Εσχεις να ζησεις τον ερωτα σου εσχεις να περασεις ωραια με τους φιλους σου, να κυνηγησεις την κοπελα που θελεις να παεις το εξω σου να μεθυσεις να καμεις οτι γουσταρεις. Αλλα για τον γυρω κοσμο τα παντα περιβαλλουνται γυρο που το σχολειο. Τα παντα πρεπει μια ζωη να εισαγωνται τζαι να χωρουν μεσα στα κοινωνικα πρωτυπα που επιβαλλει τουτη η διαφθαρμενη τζαι ξεπεσμενη κοινωνια. Συνεχεια ακουεις που τον περιγυρω σου ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ! Ε οι ρε πεθκια ενεν η ζωη μου. Αν αυριο εχω εξεταση αλλα σημερα ειμαι χαλια επειδη εμαλλοσα με την φιλη μου σταρχιδια μου η εξεταση τζαι το σχολειο. Ισως το σχολειο ενι η δουλεια μου αλλα ποττε μα ποττε η δουλεια μου ενενι ουτε ενανε η ζωη μου! τζαι εν καλα να το χωνεψουν τουτο καποιοι γονεις ..

We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the class room
Teachers leave those kids alone
Hey, teachers! Leave those kids alone!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου